fredag 26 oktober 2012

Stylish or just guilty as .....

Igår har jag blivit anklagad för att vara en kriminell i fashions namn. Min dotter blev generad och började gå framför mig medan hon snäste " jag känner inte dig. Du kunde ha lånat mina vita Converse sade hon. Det skulle ha sett lite mer schysst. Förstår du inte det. "......
Ooooopps. Vad har hänt? till min försvar finns ingenting jag kan säga mer än att jag trodde jag kunde gå undan med det. Och bli anklagat av sitt eget barn gör det lite svårt.
                                                               xxxxx
Yesterday, I've been accused of being a criminal in the name of fashion. My daughter was embarrassed and started walking in front of me while she snapped, "I don't know you.You could have borrowed my white Converse she said. It would have looked a bit more nice. Don't you understand that. ' " ......
Ooooopps. What has happened?  in my defense it's nothing I can say more than I thought I could get away with it. And being accused by his own children makes it a little difficult.




Outfit i frågan såg ut så här: svart klänning inköpt på La Redoute förra sommaren ( ersätts med den här klänning ), en kofta inköp förra året hos Zara som ser ut som nästan som denna, mina favo stövlar och jackan inköpt hos Lindex för några månader sedan....
                                                             xxxxx
Outfit in question looked like this: black dress buyed at La Redoute last summer (replaced with this dress), a cardigan purchase last year at Zara and looks like almost this one, my favorite boots replace with those from RI and jacket and accessories buyed at Lindex



Jag har ingenting att tillägga mer än att låta er bestämma om det har begåtts en brott mot stilen eller inte..
                                                             xxxxx
I have nothing to add more than allow you to determine if it has committed a crime against style or not .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar