söndag 14 oktober 2012

A woman in need.........





Så här kände jag mig i lördags. Som en kvinna med behov av få träffa sin man. Det blev nu  lite galen den här. Egentligen kände jag mig i behov av ha någon från Givenchy efter ha sett den här video. Så himla seduktiv och noir sexy. Här är jag med ett glas vin i ena handen och blicken fast klistrad i tv:n (några skulle säga att det är i sin ordning), for att den gör dig nyfiken och sugen för att äga dem skor, dem stövlar, den make up och bli "one of that kind"...... Nu har  jag inget annat än att drömma mig vidare och lämnar er ifred. Trevlig söndag till er alla!





Ps: I love Fashion TV











 


                             ___________________xxxxx___________________
This is how I felt on Saturday. As a woman in need to meet her man. It's getting  now a little crazy. Actually, I felt the need to have something from Givenchy after seeing this video. So very seduktiv and noir sexy. Here I am with a glass of wine in one hand and the eyes glued to the TV (some would say it is in order), for it makes you curious and eager to own  those shoes, those boots, the make-up and become "one of That Kind" ...... Now I have nothing but to keep dreaming me on and leave you alone. Nice Sunday to you all!
Ps: I love Fashion TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar